Ejendomsdrift gjort simpelt
Veldrift skaber rammerne for veldreven ejendomsservice, hvor driftssager er synlige, kommunikation flyder mellem alle involverede, og sager hverken går i stå eller bliver glemt.
Sådan fungerer det
Veldrift forenkler og effektiviserer drift og service af ejendomme ved at gøre administrationen af driftssager automatiseret og datadreven. Fra sagen oprettes til den er afsluttet, har alle parter individuelt indblik i kommunikation, informationer og status.
1.
En sag vedrørende ejendommen indberettes via webform, QR-kode eller direkte i systemet.
2.
Sagen bliver kategoriseret, prioriteret og tildelt den rette medarbejder.
3.
Sagen kan administreres og håndteres, og relevante parter bliver notificeret omkring nye opdateringer, informationer og meddelelser i sagen.
Fordelene ved Veldrift
-
Kommunikation
Sæt beboere i direkte kontakt med både administrator, bestyrelse, vicevært og håndværker, så åben kommunikation er sikret. Der kan uddelegeres underopgaver til særskilte leverandører og håndværkere for at sikre effektiv koordinering og dokumentation af større opgaver.
-
Indblik
Skab overblik over aktive og løste driftssager, og gør det nemt for alle parter at følge op. Med en detaljeret driftshistorik kan et højt serviceniveau sikres, samtidig med at trends kan identificeres og problemer forebygges. Løsninger kan genbruges, som gør det hurtigere og billigere at håndtere fejl og mangler.
-
Fremdrift
Undgå at sager samler støv, ved at give bestyrelse, vicevært og administration overblik over liggetider, og mulighed for let at følge op på, eller overlevere, sager, før der kommer rykkere fra beboerne. Interne opgaver kan automatiseres, så foreningens egne opgaver ikke glemmes.